FANDOM

Zombier er et væsen der ikke kan andet end at ralle og æde din nyre. Zombier opstår på grund af overforbrug af chili, man mener nemlig at når man spiser chili, skider man radioaktivt, og der vokser derefter en zombie ud af lorten. Det menes også at Justin Biebers skovsnegl af et sæt øjenbryn bærer præg af, at han faktisk er en zombie, så pas på ham, han er kun ude på at spise din nyre (eller hjerne - han har hårdt brug for den). En zombie kan kun gå som en handicappet retard da det meste af dens krop er i forrådnelse. Hvis en zombie får fat i dig, skal du tilbyde ham salt og peber til maden.

Det eneste du kan gøre for at overleve en zombie, er at ringe til Chuck Norris, det er kun ham, der kan dræbe zombier. Hvis en zombie gnaver lidt i dig, skal du derfor skynde dig at ringe og fortælle hvem du er, for du er allerede selv blevet til en zombie.

Underlige hændelserredigér

Af og til bliver du ikke til en zombie, hvis du bliver bidt af en. Der er en svag risiko for at du i stedet bliver til en mexikaner og i endnu sjældnere tilfælde, en tysker. Det er også sket at zombier har været så ensomme at de begynder at tage nyrer fra dyr som feks marsvin, slanger eller sæler. Og ja - så har du et zombie-dyr.

Zombie-dyrredigér

Zombie-dyr er lidt anderledes i forhold til menneskezombier, for eksempel går dyrene kun efter dine løg(hvis du ikke har nogle kogler er du en "kvinde".

Det skal lige fortælles at ikke alle menneskezombier er ens, vi har lavet en liste til dig over zombier og deres svagheder.

1. Snot-zombier
Snotzombier er normalt fede og er meget langsomme. Hvis en snot zombie ikke får dens nyrer så vil den til sidst sprænge i luften i en bølge af ætsende snot. Snot zombier er de zombier der er lettest at dræbe og endda normale mennesker kan dræbe dem. Det er let nok bare prik hul i dem, men lad nu vær med at blive ætset af deres snot.
2. Techno-zombier
Technozombier bevæger sig med lydens fart så det er næsten umuligt at se en tecno zombie. Tecno zombier subwoofer dine ører til de sprænger med dårlig musik, og så æder de din nyrer. Det er KUN Chuck Norris der har evnerne og timingen til at dræbe Tecno zombier.
3. Abe-zombier
Abezombier. Ja mange tror de ligner aber på grund af deres navn, men nej! de ligner elefanter. Først og fremmest har de en fange arm der hiver kraniet af mennesker, så graver de sig ned efter din endetarm og æder alt dit lort! de bruger deres store ører til at fange mennesker med, så de har til senere. De er KUN Chuck Norris der har evnerne til at dræbe disse zombier og han kan KUN gøre det med en pandekage. Og selfølig æder de også de nyrer men først til sidst.
4. Næse-zombier
Næse zombier har evnen til at kunne lugte dig fra 1000000000000000000000000000000000000000 km afstand, de er meget langsomme men tilgengæld kan de teleportere sig med deres små elektroniske styringer i næsen. Næse zombierne spise dig gennem ørerne af en eller anden grund. det er KUN Barack Obama der kan dræbe Næse Zombierne, og han gør det med sin sorte side efter som han er mulat. Chuck Norris kan ikke dræbe denne zombie fordi han ville dø af dens lugt. Som i måske ved har Chuck norris en meget lille næse, hvilket jo gør ham svag over for næse zombier.
5. Klatkage-zombier
Klat kage zombierne er en lille klat på jorden, som kun lever i 10 sekunder også dør den, derfor gør den ingenting. Det er KUN Chuck Norris der kan nå at finde dem og dræbe dem.

Når Chuck norris er på ferie går han for det meste på jagt efter disse zombier og spiser dem til frokost. (De smager ligesom hummer hvis du koger dem i 200 grader i solsikkeolie).