FANDOM

Wtc

World Trade Center er noget der er der nogle dage, og fuldstændig forsvundet andre dage...lige som en time-share-lejlighed.

"Et tårn er en ting, som er højere, end det er bredt i modsætning til mig!"
~ Amin Jensen om tårne

"Det er vidst opbygget af en masse klodser"

~ LEGO firmaet om tårne

Det er designet af Albert Højstein, men Minoru Yamasaki var den heldige vinder i sidste ende

Tårnene redigér

World Trade Center (WC) var et bygningskompleks et eller andet sted i New York. Komplekset bestod af enten 2 eller 7 bygninger, det er endnu ikke fastslået. De mindst kedelige bygninger var to helvedes høje tvillingetårne, men i sammenligning med en negers penis var tårnenes længde ikke noget specielt. Ved opførelsen var tårnene de højeste i verden, indtil de i 1974 blev halveret, fordi antennen helt øverst oppe i toppen formentlig led af højdeskræk. Komplekset blev et sted i 2001 destrueret som følge af en række Das-8 SAS fly, der tilfældigvis fløj ind i tårnene. To piloter netop vendt hjem fra Sydney Lees gey-party var tydeligvis for berusede til at overveje om man eventuelt kunne flyve uden om tårnene, hvilket fik begge tårne til at kollapse på mindre end to døgn.

Filmen redigér

World trade center er en fiktiv film som handler om en brandmand der løber ind i et hus der styrter sammen... Filmen frarådes folk, der ikke bryder sig om huse der går i stykker.