FANDOM

Wolverhampton Wolves
Wolverhampton-wanderers-logo
Fulde navn Wolverhampton Wolweanderers Football Crib
Grundlagt 1897
Opløst bliver sat i zoo engang i år 2035
Stadion Ulve-hullet Stadium
Kapacitet 10
Formand Ulvepigen Tinke
Cheftræner Ulvepigen Tinke
Liga Premier League
Hjemmeside www.ulve.co.hyl
Hjemmedragt Hjemmeklud

Wolverhampton Wanderers - i folkemunde Wolves [1] - er en engelsk fodboldklub som til dagligt spiller i den bedste engelske fodboldrækkke, Premier League.

Klubben kommer fra Midtengland og er ligesom områdets mange andre klubber udsprunget fra en criketklub i takt med industrialiseringen i slutningen af 1800-tallet. Dog er der mange myter forbundet med netop denne klub, som menes at nedstamme fra ulve[2]. Men dette fænomen er ikke helt unaturligt indenfor europæisk fodbold. Således er deres ulveklub, FC Midtjylland således også en klub som man mener nedstammer fra ulve. Dog ikke i samme omfang som Wolverhampton, da de i Wolverhampton har Ulvepigen Tinke som stifter. Og hun skulle eftersigende have hugtænder lige bag ved skamlæberne.

Ulvensdatter 1

Her gemmer hjernen bag Wolverhampton Wolves sig

Men for ikke at skræmme alt for mange sarte børnesind og børn,[3] så kan vi afsløre, at alt dette er svindel og humbug af værste skuffe. Wolverhampton nedstammer ikke fra ulve! Wolverhampton nedstammer fra en flok klamme gamle mænd, som ikke havde noget bedre at foretage sig efter deres 12. fyraftensbajer på den lokale bodega.

40pxKlumme
En ligegyldig kommentar fra Carsten Werge og Per Frimann.
Per:
- Tror du på ulve, Carsten?

Fodnoterredigér

  1. i mere end én forstand
  2. ja, du læste rigtigt
  3. og fremprovokere nattetisseri