FANDOM

Vildtsvin

Sagde du "Svin"!? Du kan:
-Få en parkeringsbøde?
-Høre mig synge Charles Aznavour sange?
-Invitere mig ud og spise?

Et vildsvin er et svin som er gået amok! De ses både i flok og alene, men er generelt kendetegnet ved deres usandsynligt svinske opførsel.

Opståenredigér

Grisen er generelt et sødt, medgørligt og forstående dyr. De accepterer gerne at man opfostrer dem til at ende som frikadeller, og de giver gerne deres unger væk til filmindustrien.

Bevares! Måske er de lidt beskidte en gang imellem, men de er på den anden side også klogere end hunde og heste. Rent faktisk er grise klogere end nogle mennesker, og i hvert fald langt mere intelligente end de mennesker, der tror på velsignelsen ved at gå til numerolog.

Men svinet har også en grænse! Når man stikker til dem eller begynder at jage dem, så bliver de aldeles vilde! Efter mange års jagt på svinet, endte de med at blive vilde, og således havde menneskeheden fremprovokeret Vildsvinet.

Opførselredigér

Når et svin bliver vildt, bliver det aldeles utilstedeligt, provokerende, urimeligt og uopdragent, så er det et vildsvin.

Du skal forestille dig, at du har arrangeret et bryllup, og en af gæsterne ved lejligheden både springer ud som bøsse og skider i buffeten og snaver med brudgommens farfar og læser alle teenage-datterens sms-beskeder højt og viser billederne fra brudens polterabend på en mandestripklub og insisterer på at alle sange til lejligheden synges på versefødderne fra "Internationale" og at man ikke alene skal klippe sokkerne af brudgommen, men også tæerne.

Hvis du overfører denne opførsel fra mennesket til dyret, så har du et vildsvin. Hvis du så igen overfører det fra dyret til mennesket, så har du en parkeringsvagt. Det er en snedig, gensidig forbindelse.

Tilstedeværelseredigér

Vildsvin forekommer mange steder og i adskillige forklædninger. De mest kendte er: