FANDOM

Vegafobi er den tilstand man helt uundgåeligt havner i, når man har spenderet mere end 2 minutter sammen med en veganer.
Fobien opstår som følge af vedkommendes hysteriske skrigeri om dyrs rettigheder og hvordan han/hun vil redde verden, mens du vil destruere den i et apokalyptisk brag af global opvarmning og dyreprutter.

Opståenredigér

Vegan Club

Fortæl ALLE om det! Og gør det så igen!

Vegafobi opstod kun få sekunder efter, at den første veganer havde meldt sig på banen med sin religion. Derefter kom der et evigt skrigeri om, hvordan kødspisere er pædofile, eller på alle afgørende punkter deler holdninger og livsstil med lejrvagterne i koncentrationslejr-systemet.

Når man har hørt på en veganer i ganske kort tid, bliver det hele alt, alt for meget! Men som følge af en veganers manglende forståelse for, at resten af verden nok ikke deler synspunkter med ham/hende, så ender der helt uundgåeligt med at være en hel del flere vegafober[1] , end der er veganere. Heldigvis da!

Udbredelseredigér

Vegafobi er udbredt i alle dele af verden. Nogle steder er de bare knap så plagede, som i andre dele.
Veganere derimod er udbredt i to hovedgrupper rundt om i verden:

  1. Der hvor de ikke findes!
  2. Der hvor de er utålelige at høre på!

Både i Den Frie Verden (1) og i Den Plagede Verden (2) findes der vegafober.

Fobiske noterredigér

  1. Mængden kan defineres ved, at der er meget få veganere og dermed en hel verden af kødspisere. Så "hele verden" minus "meget få" er i denne sammenhæng = "næsten hele verden". Og det er så mange vegafober, der er!