FANDOM

Vanløse' (Officielt: Det Udemokratiske Enevældige Kongerige Vanløse) er et lille land beliggende syd for ærkefjenden Brønshøj, og nordvest for kolonien Vanløsiansk Frederiksberg.

Fakta om Vanløse
Byvåben Vanløse
Grundlagt På Damhuskroens modsatte bred
Kommunesæde Længere inde i byen
Areal 0,2 ha
Indbyggere En genetisk fiasko, skabt af forstadens synder og storbyens glæder.
Beliggenhed Nordøst for Damhuskroen
Hæder Var engang med i en "Bertram" film

Kongeriget Vanløse blev grundlagt 21. december 1799, da det løsrev sig fra Tyrannirepublikken Brønshøj.
Magten blev oprindeligt overtaget i 1600 af banditter og andre irriterende folk der senere skulle udvikle sig til DFR (Danmarks Forenede Republikker). Det skete ved at den tidligere præsident af Vanløse, Ole Thestrup, lovede at overgive magten så længe han kunne beholde livet. Det løfte blev ikke holdt da han blev skudt i en kælder i Valby, der dengang ikke var en del af nogen republik. Kongen er Katja Kaj, Premierministeren Bente Bent og chefen for efterretningsvæsnet er Ritt Bjerregaard.

Industriredigér

  • Vanløse har været lang tid om at nå til toppen, men i 2014 nåede de op på at sælge en større procentdel coke om året end Columbia.
  • Vanløse har efter mangen års tid i miljøet skabt mange kendte snuff film skuespillere og instruktører. De var også den første Bydel til at legalisere tortur, så længe det blev filmet og tjente penge.
  • Vanløse har ingen vandværker, deraf navnet. D'et er udeladt, fordi de glemte det derhjemme.

Seværdigheder i Vanløseredigér

  • KB-Hallen
  • Nå nej - den lå på Frederiksberg