FANDOM

Undertrøje

Eksempel på en ganske almindelig, hvid undertrøje

Undertrøjen er et udbredt fænomen blandt kvinder, og mænd der gerne vil vise deres muskler. Men den er dog også set i andre sammenhængende.
Hovedsageligt er undertrøjen lavet af bomund, og man kan få den i alverdens farver.

Hvad bruges undertrøjen til redigér

Kvinderredigér

Mange kvinder kan godt lide at flashe deres patter, for at få opmærksomhed fra det modsatte køn. Her er undertrøjen ideel, da man kan få dem med nedringede udskæringer. Er der en lille Barbie gemt i dig, kan du jo invistere i en lyserød en af slagsen.

Mændredigér

Især muskuløse mænd, kan godt lide stramme hvide undertrøjer, så deres muskler fremgår ekstra tydeligt. Mange kvinder kan godt lide synes, hvorimod mange andre mænd vil betragte en mand som "bøsse", hvis de ser en mand iført en undertrøje. Men oftest er det bare jalousi.

Børnredigér

Da undertrøjen er fremstillet af noget dejlig blødt stof, vælger de fleste forældre ofte denne løsning til deres børn. Tilmed er det også en billig invistering.

Ældreredigér

Som tiden går, bliver din hud mere og mere grim at se på, derfor vælger de fleste ældre mennesker at bruge undertrøjen til at skjule deres rynker og sprængte blodkar med. Og det falder i god jord hos omgivelserne.

Dyrredigér

Det er idag populært at give sine dyr tøj på, især hunde. Så diverse hundeejere har taget ideen om undertrøjen til sig, og iført deres små kæledyr denne herlige klæde.

For at vende tilbage til virkeligheden redigér

Undertrøjen er sammen med cowboybukserne, et af de stykker tøj, der aldrig går af mode. Men det er nok også fordi den er så billig. Så hvis du er en af de fattigrøve, der ikke har råd til noget pænt tøj, er dette jo en nem løsning. Den kan bruges til alle sammenhænge, og de fleste går i den. Så vil du være med på moden, så køb en undertrøje!

Lav den selv redigér

De fleste har jo haft håndarbejde i folkeskolen, og det kræver faktisk ikke mere viden end det, for at lave sin egen undertrøje.
Det eneste du skal gøre er, at tegne en skitse af, hvordan du gerne vil have den ser ud. Når du har gjort det, finder du et stort stykke stof, og tegner efter denne skitse, det gør du to gange. Derefter syer du de to stykker stof samme, og vupti, i hænderne har du nu en helt ny undertrøje, klar til brug. Og der er jo ingen der lægger mærke til, om det er en dyr mærkevare, eller noget hjemmelavet fusk.

Se også redigér