FANDOM

Ukulele redigér

Ukulelen og dens oprindelse redigér

En ukulele er en guitar som blev bygget af de norske dværge fordi de synes det var for diskriminerende at der fandtes guitarer som var for store til dem.
Det de gjorde var hente Chuck Norris til deres fjeldabeland for at skræmme de store guitarer så meget at der kom en miniatureudgave ud af røven på dem. Alt dette foregik i 1994.

Dværgene fandt ud af at ingen kunne lide instrumentet, så de tog alle en stor dosis ruphylin så de glemte alt om det.

En ukulele har fire strenge, en lang pind som stikker ud for enden, og nogle modeller har endda limet en trædelfin på sig, der hvor strengene sidder fast.
Mange tror at ukulelen stammer fra Hawaii (hvilket måske også er sandt hvis man er i Finland)men ifølge Edvard Munch, var det hans dværgsøn og hans homies som opfandt den. Vi ved alle at Edvard Munch altid fortalte sandheden så vi ved at nordmændende står bag ukulelen.

Den som Elvis spillede på redigér

I 2000 mente den Portugisiske konge Ronaldo, at han ville bygge de samme ukuleler som nordmændene og sende dem til Hawaii fordi han var færdig med at sætte hår. Man har set et billede af Elvis Presley med en af disse portugisiske instrumenter, hvilket er meget underligt da han døde før den blev opfundet. Derfor må vi konstatere at Elvis havde en tidsmaskine som han rejste frem i tiden med for at få fat i en ukulele.