FANDOM

"Jeg havde mit hyr med at fyre ham, så jeg lod det fare"

~ Din mor om din far eller et af de andre uhyrer

Et uhyre er et hyre, som slet og ret er gået amok og sandsynligvis har splittet sine omgivelser ad i en betragtelig omkreds. Politiet har muligvis også været involveret, selv om mange mor- og farvoldtagere, pædofile, nekrofile og andre mistænkelige personer sikkert aldrig bliver anmeldt til myndighederne eller indfanget og aflivet i det nærmeste zoo.

Hvad stiller man op med et uhyre?redigér

Først og fremmest: Tag det roligt; ingen pludselige bevægelser, radiotavshed, empati, kontakt ... stil forsigtigt en skål kold (men ikke iskold) øl hen i nærheden af uhyret og gå så lidt væk. Hvis indsatsstyrken endnu ikke har fået uhyret på sigtekornet, kan noget blid musik og en smule nervegas måske berolige uhyret endnu et stykke tid, så snigskytterne kan komme i stilling og få aflivet kræet. Håndgranater kan også være bekvemme til en hurtig aflivning, men denne metode giver en del oprydning af blod og knoglerester bagefter. I øvrigt bør rester af dødt uhyre ikke bruges til menneskeføde, men det kan fint anvendes til at fodre hunde, mink eller fisk.