FANDOM

UCI (Utroværdige Cyklister Ignoreres) er en sekt bestående af hele verdens overhoveder over cykelryttere. De går meget kraftigt ind for at alle bruger doping, og lader derfor også andre købe det af dem. De sælger det til mindst bydende fordi de har simpelthen så meget af det. Et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.

Bagmændene Bagmandenredigér

UCI's overhoved er gud. Derfor er det altid varmt når rytterne kører Verdens Største Cykelløb. Ikke som mange går og tror, med en cykeltur i Frankrig. Nej, det bliver afholdt i Danmark, og hedder Post Anholt Rundt. På Anholt (En lille ø i Stillehavet lige ud for Esbjergs kyst) skal alle 12 ryttere køre 1201 runder på en 2,68294 km lang rundstrækning, som byder på bakker på op mod svimlende 67 kilometers højde.

UCI's arbejde i praksisredigér

Når cykelrytterne vælter eller punktere, kører der traktore bag dem, og kører dem over hvis de ikke når at fjerne sig. Survival of the fittest har Charles Darwin påstået. Men der er dog ikke mange der har prøvet det. I denne måned er der kun 12948 der der er blevet kørt over af disse magtløse traktorer.