FANDOM

Scobinancistrusaureatus

Selv om det umiddelbart forekommer usandsynligt, så er virtuelle ninjasugemaller (latin: Scobinancistrus aureatus) en af hovedårsagerne til berigelsesforbrydelser, hvor penge og andet løsøre i al hemmelighed suges fra almindelige menneskers konti og hjem. Gevinsttagerne i denne sammenhæng er de en procent rige, som har 99 procent af alle de penge og politikere, de kan spise, gemt af vejen på adresser i Luxembourg og i Caribien. Bemærk i øvrigt de smukke, radioaktive blå striber på fiskens sider. Hvis fisken bliver vred, kan den udsende op til 117 milli-Sievert radioaktiv stråling, og skal man ikke være i nærheden!

30px-Cquote1 svg
Tyv tror hver mand stjæler
30px-Cquote2 svg
Helle Thorning Schmidt

Tyveri (eng. Thyeftri, bagfra: irevyT) er et andet ord for skat.

Ordets brug optræder for første gang i Anden Mosesbog hvor Moses bliver bestjålet af en vildfaren hingst, som derudover kræver en retfærdig retssag, da den finder ud af, at den har trodset en følgesvend til selveste Gud (kap 13-18).

Begrebet har meget tilfælles med Told og Skat, som ofte begår denne uhyggelige forbrydelse ved at suge penge ud af folks bankkontoer ved hjælp af digitale ninjasugemaller (latin: Scobinancistrus aureatus f. Kawasaki), hvorefter de skyder skylden Lars Larsen.

Definitionen på et veludført tyveri redigér

Et veludført tyveri fungerer på en sådan måde, at du hyrer en ninjasugemalle med tilstrækkeligt små tænder til, at mærkerne, dyret efterlader på sit offer, næsten ikke er til at se. Dette resulterer altså i, at du tyver mindre, end dem, der bliver for grådige og hyrer sugemaller med for store tænder.

Den største fejl, man kan begå under en sådan aktion, er at hyre en ninjasugemalle, der har været på netcafé til langt ud aftenen før, og derfor har rådne tænder. Der er intet mere afslørende, end når dit offer tjekker sin digitale Frantz Jäeger Geheimkonten, kun for at finde ud af, at det har været ude for en komplet og spontan udsugning, uden tegn , at vi blot kan sætte Olsen-Banden i retten.

En liste over kendte, næsten-perfekte tyveriorganisationerredigér

Sagt om cykler og sugemallerredigér

30px-Cquote1 svg Jeg fyldte sgu da på for en femmer 30px-Cquote2 svg
Benny mens hans bankkonto tømmes af Egon's Digitale Ninja Sugemaller

30px-Cquote1 svg I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way. So I stole a bike, and asked for forgiveness 30px-Cquote2 svg
Paven

30px-Cquote1 svg Jeg tror fast og bestemt på, at Lars Larsen står bag dette angreb på de danske skatteborgere 30px-Cquote2 svg
Karsten Lauritzen Mens han sad og stjal Dronning Margrethes kronjuveler