FANDOM

Tyrone Leroy Trayvon Sanders Johnson (F. 1949 eller cirka deromkring) er en korrupt amerikansk neger og højesteretsdommer i Calisota. Han blev i 1975 svoret ind som dommer efter en 17 år lang juridisk uddannelse.

Jødedommenredigér

Han blev landskendt i forbindelse med den såkaldte "Jødedom", hvor han i samarbejde med sin kollega, højesteretsdommer Yahwe ****, idømte 12 israelske stammer at leve efter 10 fuldstændig sindssyge perfekte love, efter de havde fucket maksimalt op ved både at spise Einstein-æbler i den lokale park og udøve griseri i form af numseleg og børneleg såvel som unge pigers dyrkelse af Djævlen.

Korruptionredigér

I 1996 kom det for dagens lys, at Johnson var særdeles korrupt, hvilket kunne ses under retssagen mod Biggie Smalls samme år, hvor Biggie var blevet anklaget for at have beordret mordet på Tupac Shakur, som var blevet skudt ihjel med en sømpistol i Las Vegas. Det så ikke godt ud for Biggie, men selvom det strømmede ind med beviser, valgte Johnson at frikende ham, mod bestikkelse bestående af KFC-kylling.

Fyringredigér

Den amerikanske dronning Chuck Norris fyrede Tyrone Johnson, og straffede ham ved at knuse hans kranie med et tre-dobbelt cirkelspark. Der blev ikke rejst tiltale mod Biggie, folk havde glemt alt om ham i deres vredesrus mod Johnson. Johnson bor i dag på Rigshospitalets afdeling for de få Chuck Norris-cirkelsparksoverlevende, det er desværre (For ham) trods et kæmpe arbejde fra både kiruger og puslespilsentusiaster, ikke lykkedes at lime hans kranie sammen igen.