FANDOM

TUREN GÅR TIL
Jordens indre

Lava

"Turen går til" er en samling rejsebøger,der beskriver at rejse i steder hvor du bestemt aldrig har været før. Den fremhæver gode forretninger, hoteller, og varme steder og indeholder en rejse-ordbog om de vigtigste ord på det lokale sprog.

Byerredigér

Der er to vigtige byer i Jordens indre. Der er hovedstaden Centrum og dens forstad, Zion. Det kan også være en fordel at tage en smut forbi Helvede, men det kan i læse om i Turen går til helvede. Af andre byer, kan nævnes New Pompeji, Lava Springs og Vulcan.

Centrumredigér

Zionredigér

  • Borgmester: Neo.
  • Oprettet: år 2050.

New Pompejiredigér

Lava Springsredigér

  • Borgmester: Jon. oprettet:
  • År 1922.

Vulcanredigér

Madredigér

Der er meget mad i jordens indre. Nogle af specialiteterne er brændende kærlighed, brandvarm te, brændte mandler, Tørret brandmand og Stegt ilder.

Hotellerredigér

I Centrum, vil jeg anbefale hotel Lavasten. Den får 3 stjerner. I Zion, vil jeg anbefale hotel Mr. Smith. Den får 5 stjerner. I New Pompeji, vil jeg anbefale hotel Pimpsten. Den får 2 stjerner. I Lava Springs, vil jeg anbefale ikke at lægge sig i lavaen. I Vulcan, vil jeg anbefale hotel Udbrud. Den får 4 stjerner.

"Magma. Det er magma!"

~ Indbygger i Lava Springs om Lava

Ordbogredigér

Hej, jeg vil gerne have en portion brændene kærlighed: Hej, jeg vil gerne brænde en brand brændende ild.

Jeg vil spise en kat: Jeg vil brænde en ild.

Jeg skal slukke en brand: Jeg skal brænde en vand.

Gider du ikke lige hugge brænde?: Gider du ikke lige at brænde brænde?

Lån mig lige radioen ikke? Jeg har lyst til at høre britney spears: Hvor ligger psykiatrisk afdeling?