FANDOM

Trailerpark

En typisk trailerpark, fra Alabama.

Trailerpark (tysk; Wagenburg) er et boligkompleks, som mange amerikanere er tvunget til at bo i, pga. et samfund bygget på et velfærdsmæssigt ground zero. Trailerparkerne - på politisk korrekt kaldet "Mobile Home Compounds" - beboes næsten udelukkende af mennesker, der af forskellige årsager, lever under fattigdomsgrænsen[1]. Samt deres naboer, der af ren og skær nederdrægtighed, gør livet surt for alle andre, ved at lære deres børn at tage skydevåben med i skole. Alle beboere i trailerparker går ens klædt i undertrøje, joggingbukser og kasket, og køber ind i de samme butikker, som regel dem der ligger nærmest.

Danmarkredigér

Her i landet kaldes en Trailerpark "Campingplads" og beboes ikke af fattige, men af "Fastliggere", uanset indkomst. Alle beboere på campingpladser går ens klædt i undertrøje, joggingbukser og kasket, og køber ind i de samme butikker, som regel dem der ligger nærmest.

Se ogsåredigér

Noterredigér

  1. Hvis du stemmer på Liberal Alliance, er det ikke sikkert at du anerkender eksistensen af fattigdom. Flygt i givet fald HER HEN, at dulme din tro.