FANDOM

Tottenham Spurs
Tottenham-Hotspur-logo
Fulde navn Tottenham Hotspur Fodbold Club
Grundlagt 1882
Opløst engang i år 2063
Stadion Write Heat Lene
Kapacitet et sted mellem 20/40.000
Formand Red Barnet
Cheftræner Harry Rødknap
Liga Premier League
Hjemmeside www.TottenhamHotspurv.ok.ko
Hjemmedragt Hjemmeklud

Tottenham Hotspur FC er en engelsk Fodboldklub som til dagligt spiller i den bedste engelske fodboldrækkke, Premier League.

Klubben er kendt for at servere varme retter for deres tilskuere og sponsorere til deres hjemmekampe på Write Heat Lene. Særlig områdets lokale gråspurv er en sikker vinder på menukortet. Derudover drives klubben af fanatiske jøder, som på 32. år nu prøver at konvertere nord-London til Jødedommen[1], på trods af protester fra de omkringliggende trosretninger og fuglereservater.

Historieredigér

Tottenham Hotspurs FC stammer tilbage fra 1882 hvor klubben dengang kaldte sig Hotspurs FC. Det gjorde man på grund af områdets lokale spurve-familier som var en stor turistattraktion i slutningen af 1800-tallet[2]. Egentlig skulle fodboldklubben stamme fra en cricket-klub, men det er ifølge Se og Hør svindel og humbug. For sandheden er, at klubben udspringer fra den lokale skinkefabrik, som senere flyttede til BonBon-Land for at producere slik. Noget som Grauballemanden fordømte i sin mosebog.

40pxKlumme
En ligegyldig kommentar fra Carsten Werge og Per Frimann.
Per:
- Carsten, har du forresten nogensinde prøvet deres lokale specialitet: varme spurv med en tot skinke?
Carsten:
- Narh, det tror jeg ikke, Per. Men jeg fik en varm McDonalds menu igår.
Per:
- Det kan man sgu godt se..

Fodnoterredigér

  1. selvom det kan være svært, ikke at være født ind i en jødisk familie
  2. indtil man fandt ud af, at det egentligt var røv-sygt at glo på fugle