FANDOM

Nummer Titel Begrundelse
100 Harry Potter & dødsregalierne del 1 Filmen er hele 153 min lang, og man kan opsummere handlingen som følge; "Harry og hans venner løber ca. rundt i en skov i 63 min, og de resterne 90 min forgår garanteret også i en skov, men det kan jeg ikke udtale mig om, idet jeg faldt i søvn.

Jeg har sjælendt været så skuffet over en film, og hvis hovedpersoner absolutte skal løbe rundt i en skov i time, så bliver man altså jævnt skuffet over, at instruktøren så også undlade at anvende en klassisk voldtægtscene.

99 The Passion of the Christ Det er Mel Gibson der har instrukstueret denne film, og det kan man desværre godt se, idet hans navn fremgår af rulleteksterne i slutningen af filmen. Det er en fremragende film, men desværre virker Jim Caviezel ikke særlig troværdig i rollen som Jesus. Jeg tror, at alle andre skuespillere i verden kunne have spillet rollen bedre end Caviezel selvfølgelig med undtagelse af Vladimir Putin, som havde været perfekt i rollen som enten Gud eller Judas.
98 Et smukt sind Russell Crowe spiller den sindsyge matematiker John Nash - behøver jeg virkelig sige mere? Hvis man skal have Russell Crowe med i en film, så er det fordi, at han skal gå rundt og smadre andre mennesker med en sløv spiseske, og ikke spille en matematiknørd. Du caster jo heller ikke Arnold Schwarzenegger til at spille Sandy i Grease. Det er en ommer!
97 Titanic Hvis man ønsker at lave en film, som bygger på virkeligehændelser, så bliver man altså nødt til at have facts'ene i orden. Eksempelvis kunne Leonardo DiCaprio umuligt have været en af passagerne om bord på skibet, idet han først blev født i 1974. Derudover, hvis man ligger godt mærke til det, så kan man se, at der mangler hele 3 vinduer i den model de har konstrueret i filmen sammenlignet med den originale båd.
96 Viceværten En film der handler om hvordan man frit kan kneppe Julie Zangenberg og så bliver man ovenikøbet helbredt for alle sine dårligdomme...også selv om man har valgt at bo i Farum Midtpunkt. Sådan en film gør jo Tønder-sagen til skamme med sit uhyre enkle men virkningsfulde budskab, og da man samtidig har fundet de mest slibrige og afdankede mandlige skuespillere til at pruste ovenpå hendes krop (også kageknepperen) så bliver det jo lidt ensidigt...