FANDOM

"Titte til hinanden"

~ Ib Schønberg om at hilse på Babs og Nutte

Keyhole

Herover ses Winston Churchill som teenager hjemme Blenheim, mens han forsøger at aflure en milf hendes anatomiske hemmeligheder. Men hvad man ser, afhænger af hvilket nøglehul man titter ind ad

Tit er et meget lille dansk ord, der betyder "kig" eller "ofte", og hvis der står tit-tit, skal man kigge ofte så mange gange, som det står anført i teksten.[1]

Ting med titredigér

Petitesserredigér

Der skal 199 ståredigér

  1. tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-pit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tat-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tid-tit-tit-tut-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit-tit (det var det vi sagde: 199 styks!)

  2. og hvad får du ud af det, uanset hvad resultatet er. Det synes vi godt lige man kunne spørge sig selv om.
    Men vi skal dybere ind ...