FANDOM

Thyra
Thyrafrank

Thyra sloges i lang tid med Joachim B. Olsen om den danske rekord i kuglestødning. Nu slås hun for at komme med i "Vild med Dans"

Thyra Frank er en kendt dansk badetøjsmodel som har haft en fantastisk karriere i modeverdenen men endte med at være en fed gammel dame, som kom ind i politik fordi hun gerne vil have lov til et glas whisky, når hun skal på plejehjem og meldte sig derfor ind i Liberal Alliance blev meldt ind i Liberal Alliance af Simon Emil Ammitzbøl fordi han og partistifteren, var erklærede asociale og kunne kun forvente at få stemmer fra bøsser og prettyboys.

Politisk CV redigér

Hun ved intet om politik, men har engang hjulpet en gammel mand over vejen, for efterfølgende at modtage seksuelle ydelser.
Udover den har hun haft samleje med John Locke og Anders Samuelsen. Det var også årsagen til førstnævntes dødsfald.

Hun elsker sin familie og fortalte hele sin livshistorie på Liberal Alliances landsmøde.

Fødevare produktion redigér

Thyra har gennem længere tid produceret store mængder udflåd. Ved at tilsætte en række enzymer til dette udflåd, kom man på DTU frem til et produkt der nærmest ikke er til at skelne fra hytteost produceret fra mælk[1].Arla gik dagen efter konkurs og sagsøgte derfor Thyra. Det vides ikke hvordan sagen endte, men det siges at, juryen blev bespist med en ny slags hytteost. I dag er Thyra en af Danmarks helt store producenter af hytteost.

Noter redigér

  1. Tåbeligt link til DTU