FANDOM

Phthalocyanine Blue

Det er denne farve! Per Arnoldi elsker den!

Ththalocyanine blå er en meget bestemt Farve inden for kunstmaling. Den er lettere gennemsigtig mørkeblå, og hvis du spiser det, vil din lort blive grøn på grund af kobberindholdet. yeah right!

Ththalocyanine er desuden også navnet på Nordkoreas hemmelige atomprogram ...

Historie redigér

Ththalocyanine blå blev første gang brugt i antikkens Irland til at farve alle de pokkers alfer om, fordi det var mere moderne at have smølfer rendende omkring i haverne. Kemikalierne til fremstillingen af farven blev opfundet af Dr. Tobias Gumperson, som også opfandt vidundere som Pølsesnak, Briller, Analsex og Limfjorden.

Efter irerernes syndige handlinger mod alferne, som uddøde på grund af malingsforgiftning, var det kun spaniolerne, der turde forsøge sig med den specielle maling. Desværre var de for dovne til at læse på tuben, hvad det var, så de brugte det som ny, moderne glidecreme.

Forbindelsen til den spanske syge redigér

De liderlige spanske bøsser, som i stor stil benyttede sig af det nye blå vidunder, menes at have startet den frygtelige spanske syge. Heldigvis Besynderligt nok var det kun heteroseksuelle, som blev ramt, haha.[1]

Brug i kunsten redigér

Ththalocyanine blå bliver næsten ikke brugt i kunsten længere, kun ganske få privilegerede ofte homoseksuelle[2] kunstnere har adgang til denne ganske særlige farve, og dens mange udnyttelsesmuligheder.

Overrasket? redigér

Ja, jeg må ærligt indrømme, at har du virkelig læst alt dette kedelige bras, så fortjener du en medalje, men det får du bare ikke. Surt show! asshole[3]

Overlydsblå noterredigér

  1. Hvilket jo ikke var politisk korrekt
  2. Nej, vi er ikke homofobe bange for andre mænd
  3. Død ved kølle!