FANDOM

Thomas troelsen

Her er han så...

Thomas Troelsen er, ikke som mange tror, en ung klon af Tommy Troelsen. (Selvom den nasale måde at gengive et sprog på, enten via sang eller ved tale, er næsten identisk) Beviserne herom har længe været gemt for offentligheden, men har nu set dagens lys, da Ritt Bjerregaard har været nede med flasker.

Thomas Troelsen er født på et klaver på det hedengangne live-spillested, Montmartre [1], i København. Straks efter blev det besluttet, at den spæde Thomas, skulle deporteres til Jylland, så han havde mindre chancer for at blive til noget, og derved komme i offentlighedens søgelys.

Efter deporteringen boede Thomas i mange år i Rold skov, hvor han blev opfostret af ugler, inden han flyttede til Skive, hvor han troede han var en superhelt, og startede bandet af selv samme navn, bare på engelsk, og i ubestemt flertal.

Under kataklysmiske forhold er det modsatte desværre sket. Thomas er, netop som du læser denne artikel, kendt af offentligheden. Offentligheden venter stadigvæk på en offentlig undskyldning, både fra den anden offentlighed, og fra Thomas Troelsen.

Thomas har desværre haft succes med nummeret, My secret lover, som har været uundgåeligt få i ørerne, selvom man ikke ejer en radio, eller noget.