FANDOM

Thomas-Banke-KV09-241x300

Thomas slog igennem på sin kombination af Troels Hartmanns kindben, Anders Foghs robot-lignende bevægelser og Lille Pers kølige øjne...

Der findes to udlægninger af Thomas Banke...

Den skrevet af hans departementschefs assistent: redigér

Thomas Banke (født 3. december) er en høj mand som fornyligt blev indviget som Fredericias nye unge og visionære borgmester. Gennem hans år inden han blev borgmester har han været formand for VU (Venstres Ungdom hvorefter at blive 2. Viceborgmester i Fredericia.

Den egentlige: redigér

Thomas Banke blev født 3. december, og fik hurtigt fornemmelser for sne og hærgede det fredericianske natteliv op igennem 90'erne. I dag er står han som borgmester for selv samme by, og derfor har han råd til langt federe ting end frk. Smillas foretrukne, samt en kæreste på 17, til trods for hans ydmyg boligkompleks i Skovbakken.

Thomas Banke har selv været forfatter til denne artikel, da hen ved seneste kommunevalg havde brugt fire gange så meget af Fredericias Liberale Vælgerforenings kasse på valgkampagne.
Derfor er han blevet pålagt at i fremtiden at bekoste sin valgkampagne og har derfor valgt Spademanns som sit første target til at nå sine vælgere med.