FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap Legend of Zelda: Ocarina of Time JAP

Ocarina

Samtlige figurer der optræder i spillet. Og ingen optræder mere end én gang.

"Dét spil er så godt, at Ole Bornedal kunne have lavet det!"

~ DR om The Legend of Zelda: Ocarina of Time

Zeruda no Densetsu: Toki no Okarina (det er originaltitlen, hvis du er i tvivl) fra 1998, er et grotesk hypet reklamestunt for instrument-industrien, nærmere bestemt dem der producerer okarinaer.

Handlingredigér

Som halvdelen af Nintendos udgivelser, handler spillet om at Link - en fyr med elvertøj og elverører, men som ikke er en elver - skal redde Kronprinsesse Marys kusine, Zelda, fra skurken Kanondolph, der igen har fucket landet op. Link rejser så rundt på tværs af tid og rum, for at få diverse troldkarle til spærre Kanondolph inde, indtil næste gang Nintendo planlægger at udsende et spil, som ikke handler om blikkenslagere og svampe-dværge. Det er den officielle udlægning, men:

Ocarina2

Det instrument, som spillet primært handler om.

I virkeligheden, er spillet et kæmpestort minigame, ikke ulig skydeteltet i et omrejsende tivoli, der faktisk bare handler om at lære dumme unger lidt finmotoriske egenskaber, når de skal sidde at taste melodier ind, på okarinaen.

Se ogsåredigér

Zelda: Bad Breath, hvor Link forgæves forsøger at købe en SB12 fordi han har fået mega dårlig ånde.