FANDOM

Terminator er en fejlfortolkning, som i normale tilfælde associeres med aboriginalen Arnold Aboriginiggernal. I virkeligheden er terminator en forkortet udtale af ordet Termin-ator.

Skybot

Sådan ser en terminator ud, før den har fået sin morgensmøreolie

Termin-atoren er folk, som kommer til eksamen i folkeskolen, og stort set får alle, der er der, til at græde. De kalder pigerne grimme ord som fx ostekiks, og drengene kan blive kaldt endnu værre ting. Heriblandt fx fisk, kat og svans, samt de forbudne ord; Hanne-Vibeke Holst.
Også heriblandt ligger skældsordet Amin Jensen, som ingen termin-ators har vovet at ytre endnu, da der er en 99,9999999998% chance risiko for at eleven vil begå selvmord få sekunder efter ved at skide sig selv til døde.

I visse samfund er termin-ators også kendt som guder, som eleverne måtte tilbede og bygge pyramider til, for at de kunne komme ind på en ungdomsudannelse, når de døde. Man har ikke afkræftet denne teori, da det ser ud til, at det er alle spytslikkerne, der har fået de gode job, som fx skraldemænd.

Termin-ator kan også fejlfortolkes som et actionfyldt eventyr med sci-fi, eksplosioner og smækre damer. I virkeligheden er en Termin-ator næsten det samme som en skolelærer, men han må ikke have sex. Der er stadig ingen termin-ators, der er blevet over 35 år. Men magten giver nok lyst til at blive en, så uddannelsen får stadigvæk millioner af ansøgende hvert sekund.

Termin-ators er også kendt som lærere med et strejf af hemmelig agent.