FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap JAP

Tamagotchi

Tamagotchi var (er?) et bærbart, nøgleringsformet, virtuelt bipspils-kæledyr, designet til at fjerne børns fokus fra virkeligheden, og give dem skyldfølelse når deres 7 pixels store and, hund eller høne dør af digitalt omsorgssvigt. Lortet udkom i Japan i 1996 og i resten af verden i 1997, og havde i 2010 solgt 76.000.000 eksemplarer[1]. I Danmark eksperimenterede man senere, med en dansk tv-pendant til førnævnte omsorgssvigt, men "De Unge Mødre" blev aldrig ligeså populært, selvom der optrådte mindst ligeså mange døde dyr.

Et typisk liv med en Tamagotchiredigér

Mandag

Først skriger den pågællende pode, og græder krokodilletårer, for at få et eksemplar af Ugens Årsag til Streetcred i SFO'en.

Mandag[2]

Derefter tænder man den, og undrer sig over, at børn der ikke går for lud og koldt vand, også har brug for en nøglering i Tamagotchien.

Tirsdag

Pixel-dyret har grædt, skidt og sovet i et døgn, medens ungen har holdt sig vågen, for at tage sig af den. Vuffer, Misser, Ninus og Piphans ignoreres.

Onsdag

Tamagotchien dør af sult, fordi en ny dille, velsagtens Pokémon GO, Spinnere eller Smølfer gør sin entré.

Noterredigér

  1. Hvilket stadig er lavere end antallet af 1-kroner, som DR skyllede ud lokummet, med produktionen af "1864".
  2. Sande curlingforældre, bukker under efter 12-14 minutter.