FANDOM

Petter hansson

Svensker med svenskerhår. Som skrevet i stjernerne

Christian borup 2006 180x195
En oplyst kommentar fra Christian Borup:
En svensker med svenskerhår, er som skrevet i stjernerne

Svenskerhår er en betegnelse, som man bruger om mænd, der bærer lange, blonde bøsseformede lokker, som typisk når ned til skuldrene.[1] Et symbol på magt og stor udrustning i Sverige. Et symbol på manglende velstand og homoseksuelle-tendenser alle andre steder.[2]

Oprindelseredigér

Svenskerhåret stammer paradoksalt nok fra Sverige.[3] Det blev første gang båret af en svensker i 1602 til Sankt Hans-festen[4] i Malmø Drengekors-Loge (NOTE: Malmø, ligesom resten af Skåne, var Dansk i 1602... Jokes on you).[5] Ingen ved hvorfor denne mand dog havde ladet sit hår gro ud, ligesom han havde afbleget det, men det dannede lynhurtigt mode i den sydsvenske region. Heldigvis var Øresundsbroen ikke blevet bygget dengang, så en invasion til Danmark var ikke mulig, men i stedet bredte moden[6] sig langsomt i takt med pesten nordpå, og den nåede Stockholm allerede 300 år efter. Det svenske kongehus fejrede begivenheden med at følge med på moden. Uheldigvis blev kongerne ramt af betinget hårtab kort tid efter, men prinsesserne bærer stadig hårtypen den dag i dag.

Promoveringredigér

Svenskerne har ved flere lejligheder forsøgt at eksportere deres hårtype til andre lande. Dette er imidlertid ikke lykkedes endnu, men alligevel ser man stadig svenske nationalstjerner såsom ABBA, Zlatan Ibrahimovic og IKEA forsøge at promovere hårtypen rundt omkring i verden.

Hårede noterredigér

  1. Og der er tale om hængeskuldre i hjemmestrik eller 70'er-mode
  2. I det kendte univers
  3. Asien begynder i Malmö!
  4. Nærmere et orgie for pædofile
  5. Malmö var dansk i 1602, så det giver næppe mening (but there you have it))
  6. Eller hvad man nu skal kalde dette forrykte og uæstetiske fænomen