FANDOM

Sk

Ideal-svenskerne, ifølge svenskerne selv

Svensk Mentalitet er en særlig uhyggelig grad af "Politisk korrekthed", dvs. kunsten at reducere individet til en stregkode-mærket zombie, der føler væmmelse ved at udstille selvstændighed.

Ting Svensken Ensretterredigér

Nej, der står ikke Egnsretter men Ensretter, så lad være med at tænke på mad.[1] Sverige har gjort sig særligt berømt berygtet ved at afskaffe - og retsforfølge - udtalelser, der kan omtales som det de kalder "Diskrimination"[2]. Tanken bag er, at ingen i det svenske tyranni samfund diskrimineres, ved at man forfølger folk, der ytrer sig bare minimalt kritisk om et eller flere af følgende emner:

Afvigelserredigér

Det eneste man tilsyneladende må kritisere, er:

Ti svenske Egnsretter (den her gang er den vist god nok) redigér

  • Korv med mos fra Skåne
  • Korv med mos fra Halland
  • Korv med mos fra Blekinge
  • Korv med mos fra Småland
  • Korv med mos fra Dalarne
  • Korv med mos fra Ångermanland
  • Korv med mos fra Norrland
  • Korv med mos fra Lappland
  • Korv med mos fra Helsingland
  • Korv med mos fra IKEA

DANSKE noterredigér

  1. eller, lad være med at tænke på en giraf
  2. I Danmark ser "Racismeparagraffen" således ud: § 266 b. Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år. Bemærk at man helt lovligt kan tilsvine folk på det groveste, hvis blot de er misdannede, fede, rygere eller handicappede.
  3. Dog gælder det ikke den anden vej
  4. Herunder kødspisere
  5. svenskernes altså