FANDOM

Svanfolk er en meget lille by med 3,5 indbyggere og en 3/4 million grise. Centralt placeret i byen (og desuden også byens asylcenter og eneste rådhus) ligger den famøse Simoni grisefarm. Her kan man få et varmt måltid mad til samme pris som det koster at halshugge to nysgerrige journalister. Foruden dette tilbydes der også losi, men man skal være opsat på at dele seng med gårdens sindsyge hund, som hverken gør som du eller dens ejeren siger. Gården tilbyder en forsikring der dækker de fingre som hunden måtte gnave af i løbet af natten, men den er meget dyr. Som alternativ betaling på denne forsikring tilbyder Simonierne at man kan kastrere grise for dem, sammen med asylansøgerne i 2,5 uge. Midt i gårdspladsen står en vandpumpe som blev opført ca. 27 f.k.f(kilde kendes ikke). Af denne vandpumpe har har man siden tidernes morgen kunne pumpe Slots øl til 2,5 ører literen. Indbyggerne prøver dog at holde tæt med denne information da de er bange for at de omkringliggende landsbyer, heraf: Fræer, Blenstrup, Skørping og Støvring, ville komme valfartende for at læske sig i denne hedenske drik.