FANDOM

Vi kan nu meddele officielt, at den betroede embedsmand er spottet på vej til redaktionen, men kan evt blive forsinket pga. den tætte trafik.

Det forlyder nu at den betroede mand er hofmarskallen og det er sandsynligt at hendes majestæt dronningen har været inde over og har evt. skullet godkende det endelige slutdokument, som vi tror beskriver suspense men er stadig ikke 100% sikre.

Den bil som vi først troede var manden med kuverten, viser sig nu rigtig nok at være hofmarskallen, men han er ikke manden med den hemmelige kuvert. ØV! Derfor kan vi heller ikke 100% sige om dronningen har været inde over for at godkende kuvertens indhold. Det er derfor uvist om manden overhovedet er på vej. Det vi kan sige at den tætte trafik gør at han måske ikke møder frem.

Og nu kommer der mand op ad trappen med en kuvert i hånden. Vi vil forsøge at få et interview i stand for måske at få en ide om hvad dokumentet evt. indeholder og specielt ordlyden.

Hello, må vi lige forstyrre?

Det viser sig nu at den mand der kom med en kuvert har skullet aflevere sin forskudsopgørelse. Dvs. han er ikke manden med den forseglede kuvert. Vi bliver selvfølgelig ved med at sende indtil vi har klarhed om hvor manden er endt henne, og om han har en forseglet kuvert med som beskriver hvad suspense er.

Vi har nu ventet i hele tre minutter på manden og nu sker der noget. Det er jo en dame.

Dvs. det vi nu ved helt sikkert er, at vi har dame med en forseglet kuvert, men vi er ikke sikre på at indholdet handler om suspense

Suspense er når man benytter sig groft af folks uvidenhed, til at bruge usikkerhed som virkemiddel