FANDOM

Suppemand

Når Tammi Øst og Hansi Vinterseer kan blive berømte her må der også være plads til Suppemand

Suppemand er en dårlig tegnefilm, som ingen kan lide, altså udover skaberen.

Men ved I hvad? I kan stadig se den dårlige tegnefilm lavet af den anonyme person. http://www.youtube.com/user/AndersAndErSjov. Faktisk er Suppemand ikke den eneste i serien.

Der findes også

Suppemandfilmene redigér

Der er i alt 7 Suppemand-film, en Harry Potter og de dårlige kartoffelmadder-film, en pingvinfilm (skaberne syntes at der var for få animerede film med pingviner) og en dødssyg dokumentar der får Justin Bieber til at virke fantastisk. Det skal også siges at Historien om Suppemand har vundet en Oscar for i kategorien "Bedste danske youtube-tegnefilm på 1 minut og 38 sekunder lavet i Windows Movie Maker der parodierer Superman".

Historien om Suppemand. redigér

Den første film i serien er en Oscar-vindende kortfilm om hvordan man slår folk i hovedet. Den er blevet kopieret utallige gange. Den mest kendte kopi er Superman. Superman er dog ligeså kedelig som forlægget, og er på ingen måde bred ymer.

Suppemand og Mr. Jsgfkjfgh312½3 redigér

Den anden film i serien er en filosofisk beretning om hvordan folk gør grusomme ting mod hinanden. Den handler i bund og grund om at hovedpersonen rører ved en svinekotelet der udgiver sig for at være en lammekotelet.

Suppemand the Julekalender (Titlen er slet ikke hugget fra The Julekalender) redigér

Dette er den mest racistiske film af alle film i verden. Den sviner jyder, albinoer, jydesønner, gallere og lamper til på en særdeles grov måde. Grunden til denne racisme er at manuskriptforfatteren ville have sin video til at blive set mere. Og her har han jo for en gangs skyld ret. Undersøgelser viser at YouTube-videoer bliver set mere når der er racisme i.

Suppemand vs. Cornflakes redigér

Den tredje film er faktisk den femte, men den anonyme person kan ikke tælle. Filmen er dybest set en omgang propaganda mod cornflakes. I filmen lærer man at jyden var den første danskermånen, og at den sejeste pokémon er rød superko fra Mars.

Suppemand the Musical redigér

Suppemand the Musical skulle angiveligt være en musical, men de musikalske indslag er højst umusikalske. Derudover er der næsten intet andet end "sang" i den 8½ minutter lange film. Man spørger vel sig selv hvorfor folk dog gider at se filmen. Det er ganske enkelt fordi hende den lækre fra parallelklassen har lagt stemme til Hermione Granger, der synger en meget seksuel "sang" i slutningen af filmen. En anden grund til at folk har set den, er at en af "sangene" bruger "melodien" fra Aquas Barbie Girl.

Harry Potter og de dårlige kartoffelmadder redigér

Denne film har intet med Suppemand at gøre, udover populariteten og underholdningsgraden. For at få filmen med i denne artikel har instruktøren sat Suppemand ind i et stykke tid, og så fjernet ham igen. Hovedpersonen i denne film er Mona Lisa, der bliver spillet af Brad Pitt.