FANDOM

Strisser2

Lars Bom og Amalie Dollerup, umiddelbart inden dagens sex-optagelser.

Strisser1

Her ses Lars Bom fyre en ladning "ligegyldighed" op i sekretæren, Ulla.

Strisser på Samsø var en voldsomt sex-orienteret tv-serie der hærgede TV2's sendeflade i 1997-98. Seriens omdrejningspunkt var landbetjenten Lars Bom og hans datter Amalie Dollerup der flyttede til Samsø efter at pigens mor - hende præsten fra "Nattevagten" - begik rituelt selvmord ved at udse sig et par røvere med skydevåben, også angribe dem med en sko. Men naturligvis efter at Lars Bom havde bedt hende blive i bilen.

Samsø oplever de to en masse eventyr med ekstremt seksuelt eksplicitte overtoner, hvor pigen skiftevis læser Tintin og optræder i en tætsiddende badedragt. Lars Bom selv optræder som en afstumpet skid overfor sin sekretær Ulla, som han helt grundlæggende bare bruger som et stykke kød. Man kan med en vis ret sige, at han går på toilettet på hende.

Afsnit der handler om sexredigér

Ret beset er det jo alle afsnit der handler om sex. Sex, sex, sex, sex, sex. Serien handler ikke om andet! Pædofile, Taxa-Ejvind der køber skøger, skøger der arbejder som præster, Jehovas Vidner der parrer sig med deres egne børn, politikere der køber skøger-, børn og barne-skøger uden at politikerne officielt er pædofile. Herudover rummer serien masser af patter, incest og alt hvad der falder udenfor kategorien.

Vi har naturligvis sendt en mail til manuskriptforfatterneredigér

Spørgsmål
Hvorfor handler hele serien om sex?

Svar: Fordi danskheden handler om sex, og serien skal jo afspejle virkeligheden. Og bland jer så udenom medmindre I vil knalde - vi er travle folk!

Se ogsåredigér