FANDOM

Storehjernen (mesencephalon) er den del af hjernen, der ligner hjernen på en prik, den er bare større. Den sidder omkring testiklerne, faktisk lige over dem. Den er koplet til hele kroppens system og kan tage kontrollen med det samme. Det er den store tålmodige og venlige del af dig, der roser og ser op til andre gode folk. Den kan tit tage kontrollen over din krop og din "rigtige" hjerne og få dig til at lave gode og fintfølende ting mod andre. 11 % af folk på youtube er overtaget af Storehjernen. Man kan sige den opfører sig som et mandfolk. Deraf kommer det at den sidder tæt på bollerne. Den har også arme og en peace halskæde, så hvis du prøver på at masturbere den ud, stopper den dit urinrør, så du tisse i stedet.

En undsluppen storehjerne redigér

En undsluppen storehjerne er en sikker engel. Hvis den siger pænt farvel til sin "host" kan den leve i bedste velgående, hvor den om dagen hjælper folk der lider af paranoia eller er på svampe. Om natten donerer den blod til emo'er eller egern. Den kan godt lide at hænge ud med ædru folk på bodegaer og hjælpe personalet i Netto.

Se også redigér