FANDOM

Støvsugersaft er det samme som støvsugerjuice, bare noget andet. Det er den væske man kan klemme ud af sin støvsuger, når den er ved at være der.

Når den er ved at være der redigér

For at klemme saften ud af sin støvsuger, så skal støvsugeren være der. Også kendt som at støvsugeren skal være godt moden. Man finder ud af det ved at slikke let på sin støvsuger. Smager det lidt som sukker, så er den ved at være god, og du kan presse saften ud af den. Ellers bliver din støvsugersaft sur, og det vil du vel ikke have, vel?

Fremgangsmåde redigér

Det anbefales at have et sted mellem 8 og 8 støvsugere for at få støvsugersaft nok til at man også kan bruge det til noget.

  • Man samler sine støvsugere og vasker dem så man ikke får alle mulige klamme ting med.
  • Støvsugerne skrælles (kom evt. lidt sukker på, da det hjælper med at suge saften ud).
  • En efter en presser man saften ned i en beholder (en spand kan anbefales, det kan en spaghetti-si ikke)
  • For at undgå forstyrrelser sættes der noget harmonikamusik på anlægget. Det holder alt og alle væk. Beskyt ørerne.
  • Den pressede saft skal have lov at stå i en time eller to på et køligt sted, så er den bedst.
  • Vær ikke bange for rotter eller andet skidt, da du vel stadig har harmonikamusikken kørende?

Saften kan holde sig i ca. 8 døgn i et køleskab. Dog længere hvis den føromtalte harmonikamusik får lov at køre. Stil aldrig støvsugersaften i stuehjørnet da der er for varmt (90 gader).

Nydes eventuelt med lidt støvsugerskræl i kanten af glasset og en lille paraply. Nydes bedst afkølet.

God fornøjelse