FANDOM

Støv er... det ved alle da så hvorfor dog forklare det!? Du spørger hvorfor IKKE? OK lad mig forklare hvorfor: Støv er et partikel som får alt (og når vi på Spademanns siger alt så mener vi ALT) der rører ved det til at dø. Dette skyldes menneskers primitive immunforsvar, hvorefter støvpartiklerne vil trænge ind a hudens porer og bruge deres glubske, skarpe tænder der er udstyret med et hoved som et uhyre, og det vil æde mennesker op inde fra! Måske burde jeg have fortalt det alligevel? Bahhhh, nej! Vi er jo omgivet af det overalt, og det har jo ikke drabt os vel? Så det betyder: Løgn!

Her for nylig fandt Spademanns Leksikon en avisartikel med en der var død af Støvsyge da han havde fået Støvfeber.

Der findes også en anden slags støvpartikel. Det er rumstøv fra, ja..... rummet? Og det er ondt og muteret af rumvæsener! Og det var derfor at Apollo'en faldt sammen, de blev nemlig angrebet af støv, for astronautteam-lederen havde glemt sin decificeringssyge bedstebor og hendes kost.

Det siges også at støv bare er for tidligt fødte børn. De er MEGET små sådan nogle!