FANDOM

Lille spejl

Eksempel på et rigtig ondt spejl.

Et spejl, er et skinnende fladt objekt, der kommer i alle former og størrelser. Spejle blev skabt til menneskets fordel[1], da pointen med dem var, at vi mennesker skulle kunne se præcis hvordan vi selv ser ud, hvis vi placerer os foran dem.

Dette viste sig dog at være et umuligt projekt, og spejle endte med at blive mørke genstande, der levede deres eget liv.

Spejle viser nu ikke længere et identisk billede af os hvis vi stiller os foran det, men i stedet forsøger det at nedbryde menneskets selvværd, ved at vise et spejlbillede af os, hvor vi altid har mindst 40 bumser mere end vi egentlig har, og vores hår sidder konsekvent dårligt. Ydermere går spejlet så vidt som til at give os mørke rande under øjnene, gule tænder og en ligbleg hud, ligegyldig hvor meget sol vi har taget.

Spejlenes mål er simpelt. Når de har fået nedbrudt alle menneskers selvværd, bliver vi så svage, at de nemt kan overtage verdensherredømmet. Vi hjælper dem kun ved at hænge flere og flere op i vores hjem, sågar i vores soveværelse hvor vi sover og derved placerer vi os selv i en sårbar position ca. 8 timer i døgnet.

En spåkone i Köln har forudset, at spejlene i år 2305 vil have overtaget verden, ført af lederen S. Narcissus.

Noterredigér

  1. Det er da i hvert fald svært i et spejl, at se sin bagdel...