FANDOM

"Jeg får spat af denne her artikel"

~ Mig om denne her artikel[1]

Spat[2]

Hvad er egentlig spat, smitter det og har det noget tilfælles med fnat?

Hvor eller hvem rammer spat?

Kan mænd også få spat?

Hvor kommer spat fra, og kan den kureres?

Fil:F1OSjKB.jpg

- Det vil blive forklaret her:

1. Spat er ikke mider som fnat er, men kan dog være smitsomt og rammer kvinder/piger fra 13 års alderen, i tide og utide, når man mindst venter dette. Det kan gerne opstå i situationer, hvor at kvinden/piger føler en hvis afmagt over det modsatte køn (farmand,kæresten eller mand), eller eksempelvis bare hvis brugsanvisningen driller.

2. Spat rammer kvindens/pigens logiske del af venstre hjernehalvdel, når hun bliver ophidset. Kvinden/pigen vil føle en ubestidt trang til at sætte en scene op, gerne højlydt, så hun kan få alles opmærksomhed, og i værste fald være voldelig (eksempler er set, med kast af tunkt skyts, såsom potteplanter eller stentøj). Bliver hun ramt af spat flere gange på en uge, kan det blive nødvendigt, med en indlæggelse på et psykiatrisk hospital, da spat så ofte vil kunne komme til at blive permanent.

3. Spat ses yderst sjældendt hos heteroseksuelle mænd, men dog aldrig hos single mænd. Det ses dog hyppigere hos mandlige homoseksuelle (Gustav Salinas), der har udviklet en tendens til, at blive inficeret af spat, på lige fod med kvinder/piger.

4. Ifølge kvinder/piger, kommer spat fra deres kærester/mænd, men dette er jo umuligt (læs svar 3.), Men har man fået permanent spat, kan denne muligvis kureres, dog ikke med en egentlig garanti, da spat kan sætte sig fast på hypofysen, som er en hormonproducerende kirtel på undersiden af hjernen. Førsøg med elektrochok har dog kun givet en mindre mildning, hos de som lider meget af spat, og ikke en permanent kurering.

Se ogsåredigér

Fattede fodnoterredigér

  1. Husk at læse fodnote 2, før du læser selve artiklen
  2. Hosstående vederstyggelighed af en tekst kan vel siges at opfylde nogle af de formelle krav til en sådan. Men overordnet set er "artiklen" dog blot et eksempel , hvad sygdommen spat kan gøre, når den angriber en menneskehjerne: Resultatet bliver en omgang skuddermudder af forfatterens puerile seksuelle fobier og misogyni. Men måske et studie værd for fremtidens adfærdsarkæologer ...