FANDOM

Enspand-why Hej Spademanns.

Jeg har bemærket, at når man skriver til jer om stort og småt, får man sjældent svar. Så derfor: Hvornår får man svar?

Henry

Hej Albert.

Det korte svar er NU. Den lidt længere version vil vi godt uddybe: Du nævnte selv, når man spørger om "stort" og "småt", og det konkrete spørgsmål husker vi godt, men du må da selv vide, hvornår du skal lave Bummelum og Bimmelim. Dernæst kan jeg sige, at vi får vanvittigt mange henvendelser, som slet ikke kan besvares fornuftigt. Vi bringer her 90% af de mails, vi modtog indenfor de sidste 17 min, inden vi skrev svaret til dig. Det sidste spørgsmål, var den mail vi her svarer på.

mvh

Spademanns Leksikon

Typiske spørgsmålredigér

"Hej Spademanns. Hvorfor bliver danskerne ved med, at bilde sig selv ind, at der er forsinkelser i den offentlige transport? Er de blinde for virkeligheden?"

~ DSB

"Goddag. Hvorfor har folk ondt i røven over analsex?"

~ Mand

"Heeeeeej!"

~ Pige

"Att: Guldborgsund Kommune; Hvornår fanden får jeg min førtidspension!? I 2 uger har jeg sagt, at jeg ikke gider arbejde!!"

~ Jacob Haugaard

"Kære Spademanns. Hvorfor kan schæferhunde ikke flyve, når fugle kan?"

~ Gwyneth Paltrow

"Hej Spademanns Leksikon. Er det ikke også rigtigt, at EU kun handler om det frie marked?"

~ Sofie Carsten Nielsen

"Sig til min mand, at jeg vil skilles!"

~ Kvinde

"Hejsa kære Spademander. Jeg siger tit til min kæreste, at man får aborter hvis man har sex - også bare kysser - hvis man er gravid i 2. uge. Er det ikke også rigtigt?"

~ Linse Kessler

"Hey, min guldfisk bad mig spørge, om fjernsynet nogensinde viser andet end tv-programmer?"

~ Mand