FANDOM

Enspand-why
Der er efterhånden mange årsager til, at et produktivt individ som dig selv, bør rive teltpløkkerne op og flygte fra det snart yderst lukkede og smalsindsplagede klima i Danmark, og i stedet tage op til det store åbne USA, mulighedernes land.

Fordele og ulemper ved at rejse til USA redigér

Økonomiske redigér

  • Er du træt af de ræverøde kommunister i Folketinget, der råber og skriger at dine surt optjente penge skal gå til de dovne fattiglus der suger som parasitter fra ærlige IT-millionærer som dig? I USA lader politikerne de rige have deres penge i fred, og de fattige sejle deres egen sø. Så der flere penge til jordomrejser og kaviar.
    • Hvis du er fattig, og du ikke har nogen uddannelse er du dog tværtimod på spanden. Faktisk vil det gå dig 100 gange værre end i Danmark.

Sundhedsmæssige redigér

  • Det danske sundhedssystem halter og sjusker. Spar dig selv for ventelister og køb dig til den bedste helbredelse, nu til spotpris, i USA. Når du først er dækket af de dyreste sundhedsforskiringer, kan du med god samvittighed grine højt og længe af folk med kræft, hjerte- eller blodsygsdomme.

Ideologiske redigér

Qicon
Vidste du at...

dette er den 39. ting i træk, du ikke vidste?

Lige nu redigér

Lige nu er det helt rigtige tidspunkt at flytte: Dollarkursen er lav, boligerne er billige og de er holdt op med at spille Aqua derovre.