FANDOM

HelleSkovlerSchmidt

Her viser selve statsministeren hvordan lortet skal gøres.[1].

"Jah.. Joh.. Det er jeg nu ret dygtig til"
~ Meyer om at feje

Det er sikkert Januar, eller du har været på "sne" indkøb og du har fået tjansen at skovle sne. Sikke et held at Spademanns derfor har skrevet denne førsteklasses artikel om hvordan det skal gøres.

1. Valg af skovl redigér

Find en skovl der passer til dine behov og ikke mindst din personlighed. Det er vigtigt at du og skovlen er ét når der skal kæmpes igennem store dynger af sne. Gå eventuelt ned i en skovl butik, hvor du kan få gode råd. Nogle taler endda om at skovlen vælger sin egen ejermand. Man skal dog passe på at forholdet ikke bliver for nært, da man bogstavelig talt kan komme ud i noget værre snavs.

2. Forberedelse redigér

Før den store snerydning er det vigtigt at forberede sig mentalt. Nogle går til psykolog, mens andre nøjes med at tage en snak med lillemor. Når det psykiske er i orden mangler der kun det fysiske. Hvis din krop er helt ude og skide kan du eventuelt gå til Zumba, ellers kan man træne Crossfit[2]. Når du har trænet i godt tre måneder er du næsten klar til at kunne tage indkørslen, og heller ikke mere. For officielle sneryddere henvises der til skolvsne.dk.

3. Selve Akten redigér

30px-Cquote1 svg At skovle sne er at leve[3] 30px-Cquote2 svg
Helle Thorning-Schmidt om Snerydning

  • Når du langt om længe er færdig kan du gå ind og drikke varm kakao og fx. se "Arven" i fjernsynet, hvis du altså ikke er den store fan af skuespil.

Sjappede fodnoterredigér

  1. Og jo - det ér et selfie. Dog et ganske avanceret selfie.
  2. Begge dele hjælper lige lidt.
  3. Oversat til dansk: "At skovle sne er for FANDEN ikke MIT arbejde!!! Det har vi folk i aktivering til!