FANDOM

Tegnestift
Nordamok

En ganske almindelig nørd

Nørder er normaltvis indadvendte og konflitksky typer som er vilde med at rode med computere, spille rollespil og se Star Trek. De har som regel ingen fysisk styrke, og stinker til alt sport. Derfor skulle man tro, at de er de mest fredelige mennesker i verden.

Men hvad de fleste ikke ved, inklusiv nørderne selv er, at man skal bare trykke man på de rigtige knapper. Så vil nørden eksplodere i så vanvittig galskab, at der skal minimum tre grandvoksne bodybuilder-fyre til at holde dem nede, og pacificere dem til de har raset ud.

Ni-trins raketten, som vil få enhver nørd til at gå amok redigér

Nordamok1

DUK DIG OG LØB, mens bodybuilderne tager over!

  1. Start forsigtigt med at sige, at frontpage er det bedste værktøj til at lave hjemmesider.
  2. Få hans blodtryk fordoblet, ved at rose Bill Gates for hans geniale produkt windows, og det fantastiske arbejde han har lavet for IT-verdenen.
  3. Dernæst dril ham med, at Star Trek er ikke andet end en sæbeopera serie, med omgangspunkt i Mr Spock og Kaptajn Kirks homoseksuelle forhold.
  4. Insistere på at Pi er det samme som 3,14.
  5. Fortæl ham at der er flere talentløse mennesker i Mensa end i Paradise Hotel.
  6. Sig at Family guy er meget sjovere end The Simpsons.
  7. Sig at TDC har ringet, og hans internetforbindelse er nede resten af ugen.
  8. Spørg ham om det er rigtig han kalder sin højre hånd for fisse!
  9. Slut af med at sige at Linux er da et meget sjovt lille forsøg, men hvem fanden gider at bruge det lort, når Windows er meget lettere at bruge.