FANDOM

Samuelsen

"Er det nok med de 12 kilo her - det er alt hvad jeg har..."

Sasstorben

"...og Sass du fikser lige den der lille sag med samkvemsret plus de 25.000 du skylder Bandidos...

Leeogløkke

Statsministeren og folketingsmedlemmer skal altid som hovedregel undgå dialog med mistænkeligt udseende personer - ihvertfald bår der er kameraer på.

Ja den er jo ikke for god, fordi...

Som en start kan man begynde med at sige til folketingsmedlemmerne

30px-Cquote1 svg
Lad nu være med at prioritere jeres karriere på de bonede gulve i Københavnstrup, når I har børn og der også findes dope i Kolding og i alle andre mulige filialer af Crazy Daisy.
30px-Cquote2 svg

Så kan vi gå til den egentlige guide for intet er umuligt, når man både vil bevare sin søns fingre og sin folketingskarriere.

Problemstilling redigér

Ifølge PET må folketingsmedlemmernes integritet ikke kunne drages i tvivl f.eks. ved at omgås organisationer som bruger afpresning, brutalitet og dummebøder, for når man rækker fanden en lillefinger, brækker han hele hånden - og æder den! Og armen med, og skulderen, og torsoet - og resten!
Desværre har medlemmer af Hells Angels fået en mærkelig vane med at blande sig som bedsteborgere klædt i helt almindeligt tøj, da de jo rent faktisk har stemmeret, og derfor i samme grad kan kræve deres folketingskandidat til ansvar ifølge dansk skik og brug.

Baggrundredigér

Hvis du tilfældigvis er en ambitiøs politiker og omsorgsfuld far fyr fra Horsens med et stirrende blik og et temperament som en rødhåret tyr på Metaamfetamin og med en glødende metalpind plantet i anus, så kan det da være meget fristende at smadre hele verden, når din søn kommer hjem med en potent Olfert.

Begrænset af din diminutive fysiske størrelse, og det faktum at du ikke har nogen venner, må du bøje dig og erkende at betaling af penge er den eneste vej ud.
Det er ikke fedt at være en gnom. At være en gnom uden indflydelse, med et vildt temperament og med en søn der render rundt med en Olfert[1] fra den lokale rockerklub kan være ganske ydmygende. Her kommer Spademann til hjælp med en givtig guide.

Konsekvensredigér

Nu skal du til at træffe svære valg! Til det formål kan du vælge at følge denne vejledning.

Dummebøde

Noterredigér

  1. og en seddel, hvor det står "12 k æller du for fingern klæppet a".