FANDOM

Bedrifter

Nu kan det være svært at anmelde noget så sjældent som sex, men en kold, våd dag i august for ikke så frygteligt mange årtier siden udførte jeg en sex-bedrift der bør anmeldes: efter at have samlet et ubehjælpsomt pigebarn op i en ikke nærmere defineret, kongelig park tog vi hjem til mig, da det er det ideelle sted at kneppe. I en vammel dunst af druk stod pigen og fyldte en tredjedel af mit daværende kollegieværelse, og da hun lagde sig ned blev hun så forpustet, at det gav mig små 35 minutter at tømme ryggen i. Indrømmet: 52 minutter er at foretrække, men jeg havde tiden imod mig. Da jeg havde ulejliget mig med at tage den ene sok af bad hun om forspil, og da jeg i filmen 8 Mile har set Kim Basinger klage over manglende oralsex, gik jeg ud fra at det var en god idé, så jeg begyndte at sprede fedtet for at finde fødespalten, eller bare en hudfold der lignede. Lang historie kort: 10 min senere lå hun nærmest som i kramper og hostede, med øjnene lukkede - succes!

Dommenredigér

Da jeg havde oplevet min sengepartner få et epileptisk anfald, efter at hun kastede op pga. lugten af mig, lykkedes det mig at få hende til at indrømme at vi havde haft sex, hvorfor det må siges at have været relativt godt for hende. Jeg giver derfor min egen bedrift 3 stjerner, og må konstatere, at det er marginaler der kostede mig den fjerde stjerne.

RatingStarRatingStarRatingStarNegRatingStar NegRatingStarNegRatingStar