FANDOM

Nytaarsaften

Socialrådgiver, hvor man tydeligt ser den dårlige karma og udbrændthed, de negative følger, der truer ansatte i dette erhverv.

Hvad er en socialrådgiver?redigér

En socialrådgiver er en bestemmerøv, der ikke vil stå ved sin magt-liderlighed, som derfor bliver socialrådgiver for at udøve magt forklædt som hjælp. Socialrådgivere arbejder for kommuner, hvor socialrådgiveren gør sig til klienternes af-gud. Socialrådgiveren afgør, hvorvidt klienten kan få penge, eller om den skal ud og stjæle fra gamle damer, røve tankstationer eller måske bare samle flasker, hvis det økonomiske problem ikke er så stort.

Hvornår opstod socialrådgiveren som begreb?redigér

Med bistandslovens indførelse i 1973 blev der behov for nogle, der kunne bestemme, hvem der skulle have bistand og hjælp og hvem, der ikke skulle. Sådan cirka blev socialrådgiveruddannelsen opfundet.

Hvem hjælper socialrådgiveren?redigér

Siden "Ny Løn" blev en realitet i Danmark, har socialrådgivere kun hjulpet sig selv. I den hedengange kommune Stenlille hjalp socialrådgiverne på et tidspunkt sig selv så meget, at de blev helt væk fra Stenlille kommune. Det virkede faktisk vældig godt for de borgere, der havde brug for socialrådgivning og især økonomisk hjælp, som kunne true med de rigtige paragraffer.

Hvordan bliver man socialrådgiver?redigér

Det vil du slet ikke vide, hvis du tænker dig om. For din karma bliver forværret i mindst de næste ti inkarnationer, hvis du bliver socialrådgiver. Stå dog ved din magt-liderlighed og bliv politiker i stedet for. Det giver også langt mere på løn-kontoen.

Hvilke alternativer er der til uddannelsen?redigér

Hvis man ikke er så magtliderlig, men virkelig gerne vil hjælpe sine medmennesker til et bedre liv, så kan man sælge købesex som alternativ til socialrådgivning. I stedet for dårlig karma, i de ti kommende inkarnationer, opbygger man omgående god karma, da sexkøberens aura straks forbedres væsentligt efter sex, hvilket falder tilbage i sexpartnerens favør. Jesu allerbedste veninde var luder, Maria Magdalene hed hun, hvilket jo siger alt om den gode karma-effekt, der er implicit i dette erhverv.