FANDOM

Sociale medier redigér

Hello Sociale medier som FB og insta og HOTASIANLADIES.COM r et resultat af illuminatis indtog i vores kapitalistiske hverdag. D hele Startede engang i SWE hvor en hjemløs dyrelæge fandt på at skrive en række beskeder til en afdød kollega. SMS står for super mega smart og kommer alligevel til udtryk i mange tilfælde.

Facebook redigér

FB er kreeret af en af alferne fra tornerose, det blev først rigtig populært efter et commercielt stunt, der blev lanceret af mejeri concernen Arla i 1951. Detsværre viste det sig at det gav dårlig mave ved længere tids brug, og man blev nød til at relancerer det i 1986.

Sætninger på FB insta og snap og twitter i skudår redigér

De meste brugte sætninger på de sociale medier er: "hvem har set min afdøde koala?" " Hvorfor lugter du altid af kylling" På en solid andenplads ligger "Kom hurtigt jeg har fundet fribiletter til nangiala"

De sociale mediers brugere redigér

Efter en dybdegående undersøgelse fortaget af Jan Langer Johansen Mogensen opdagede man at cirka en fjerdedel af alle internetbrugere var jamaikanske Ærkesocialister med dværgvækst. Dette var naturligvis kontroversielt og ifølge Jens Carlons på taget "utigiveligt." Efterfølgende har flere jamakaanere søgt oplysining i roskilde fjord som led i en længerevarende terapeutisk aktion.

Inspirerende Citater redigér

Inden for dse seneste år er det blevet utroligt populært, at sige ting kloge mennekser har sagt man ikke selv forstår. Dette er hovedsageligt de kvindelige brugere, eksempler er "Quotes are like everything else stars can be taken down if an umbrella is being used" og " "Instead of looking at people, you should look at there shoes while reading a magazine, preferably the newest national geographic" "A man cant be judged before he is disected!" Madma Gadafi " Humans is the root of all evil, so if we could just eat more smoothies everything would be fine".

Forkotelser redigér

ajd dsfjk sdjfa hdjskfk jdklh lol ndfo dsjflhs jdfsh n00b 360 n0 scope