FANDOM

"Hvad er det?"

~ Amalie fra Paradise om Denne artikel

En sminkedukke er en pige uden et ansigt, som derfor dækker det med et mindst 5 cm tykt lag makeup. Ofte med en alt for mørk foundation. Og læberne må ikke kunne sees, så der kommer også foundation på dem. Håret skal enten være helt blond, eller mørkebrunt. Det er oftest ødelagt, og med extensions der går ned til skridtet. De går ofte rundt med alt får nedringede bluser, og meget små nederdele eller shorts. De har altid meget mærkelige sko på, med en stang der går ud under hælen, som er 10-15 cm lang. Billeder tager de altid med deres mors iPhone i et spejl, og bukker sig ned, så man kan se lige ind i kavalergangen. Det tiltrækker liderlige drenge, imens normale piger og bøsser væmmes ved dem. Sminkedukisme var mest udbredt i 2006 til 2010, hvor der i stedet dukkede hipstere op, som er en dårlig blanding af sminkedukisme og hippieisme. De tog først sminkedukkernes dårlige sider, og derefter hippiernes dårlige sider.

Nogen mennesker finder det forståeligt nok morsomt at svine sminkedukker til. Det kan også være meget morsomt en lørdag aften, hvor man ikke har andet at give sig til.