FANDOM

Sbs

Uden at ville det, har DR her vist fremtiden, hvis børns "seksualitet" skal opfindes accepteres: drenge bliver spærret inde.

Små børns seksualitet er noget der ikke findes, men som pædagoger og andre kvinder på arbejdsmarkedet pludselig synes skal være en politisk sag. Hidtil har det været sådan, at små børn oplevede alting som nyt[1], så når en dreng så en pige uden ble, og vice versa, blev vedkommende nysgerrig, pegede på den anden og begyndte at grine. Men lige pludselig blev det tolket som liderlighed, af de selv samme mennesker, der ikke kan se på en mand, uden at tænke "pædofile svin", uagtet at små børn end ikke ved hvad en dreng og en pige faktisk er[2].

Meningen med seksualitet

...det er, at sikre forplantning, således at nye unger kan fødes. Alene dette faktum, afvikler ovenstående vanvidstanker.

Fordele ved at anerkende, at 3-årige får lyst til at BOLLE[3]redigér

Én gruppe, udover de kommende velfærdssnyltere der skal forske i skidtet, der er jublende glade ved konceptet, er den danske afdeling af "Pædofilt Verdenssamfund", der har udtalt sig til denne artikel:

"Det er fantastisk, at man endelig tager nogle af de problematikker op, som vi andre har fremført i diverse retssager, nemlig at de frække unger selv ønskede den gensidige tilfredsstillelse. Ydermere er det helt urimeligt, at vi overhovedet opretholder en seksuel lavalder her i landet, det er simpelthen aldersdiskrimination af værste skuffe, og vi forventer - nej KRÆVER - at Ligebehandlingsnævnet går ind i sagen. Også med hensyn til at opnå lige rettigheder med ægtefolk, hvis f.eks. lille Anne på 4 år, gerne vil giftes med mig, der jo er 56 år. Som forpersonen for LGBT Danmark sagde i august 2016: Love is Love."

~ Pædofil

Noterredigér

  1. De har jo ikke oplevet en skid endnu...
  2. Og nej: en 2-årig kan ikke være "transperson", da børn i dén alder, end ikke kan se forskel på postbuddet og deres far.
  3. Fnis! (Kan du se pointen, eller skal den forklares?)