FANDOM

Slumstorm1

En bande slumstormere på vej ind i slummen.

"VI bekæmper Rigets indre fjender, men Slumstormerne må godt hjælpe."

~ PET om kriminalitetsbekæmpelse.

"I er jo bare Kapitalens blå lakajer..."

~ Hippie om Ovenstående

Slumstormere er det danske ord for de strissere alle civiliserede lande bruger til at få styr på de rottereder der altid følger i kølvandet på en hippie-infektion.

PSEredigér

Også kendt som "Politiets Slumstormer Enhed" er den danske pendant til hhv. USA's "Federal Slum Squard", Storbritanniens "Royal Anti Hippie Unit" og Ruslands "полиция" (dansk: Politi). Den danske enhed blev oprettet i 1970 da man indså et behov for at bekæmpe hippiernes evigt voksende smitte, der helt grundlæggende består i at flytte ind i et misligholdt kvarter også svine lortet til indtil der er så mange rotter at man ikke længere kan kende forskel på dem og beboerne.

Optagelseskravredigér

Slumstorm2

En slumstormer på øvelse i Udlandet.

De danske slumstormere er Toppen af Poppen, La Créme de la Créme, hende den lækre fra parallelklassen (på en særligt god dag), B.S. Christiansen i flok, Flodhesten Dolph, 200 eksemplarer af The Expendables og Arnolds Gun i Commando, og med sådant et (berettiget) omdømme er der visse hårde krav der skal opfyldes for at komme i betragtning til den eftertragtede stålkrone på uniformen:

En typisk slumstormredigér

Slumstorm4

Pusherstreet, Christiania.

Slumstorm3

En slum der er blevet stormet.

Fase 1
Slumstormernes rekognoceringsgruppe overvåger den slum man agter at storme. Når der er tilstrækkeligt mange hippier samlet i deres ildelugtende rotte-kollektiver, gives der signal til indsatslederen. Som giver Order to Go.
Fase 2
Slumstormerne marcherer frem i varierende antal, men typisk fra 20 til 1000 personer. Som udgangspunkt gør de ikke noget, men da hippier har røget deres formodede hjernekapacitet helt til Nepal, begynder de nu at dukke op i partisantørklæder, elefanthuer og grimt tøj. Hippierne begynder sædvanligvis balladen med at kaste med de selv samme brosten de nægter at betale skat til.
Fase 3
Slumstormerne, Danmarks store helte, flipper fuldstændig rådden skråt og tæsker løs til højre og venstre på alle de pjalteklædte urostiftere der tordner op om kapitalisme samtidig med at de mener at det er deres ret at eje deres lusebefængte rottereder.
Fase 4
Endnu en slum er stormet og retfærdigheden sket fyldest! Ingen interesserer sig oprigtigt for evt. overlevende hippier, men Slumstormerne har endnu engang bevist hvorfor de er her: for at beskytte os andre lovlydige borgere mod snavs, pushere, grimme hunde og fremfor alt, de forbandede fæstninger kaldet "Kollektiver".