FANDOM

Den rigtige definition af en slankekur er en udryddelsesmetode med specielt fokus på slanke mennesker. Dette lader til at være åbenlyst, da ordet er sammensat af slank og kur, altså en kur mod slanke. Den minder lidt om jødernes forfølgelse, men er dog ikke helt så hurtig og effektiv, selvom alverdens dameblade prøver at belærer alverdens feminine om hver uge.

Mange forveksler ofte en slankekur med kostomlægning og motion, men det skal dog nævnes at en slankekur ikke har noget at gøre med at slanke sig selv. Læs: Selvmord for mere information om effektive måder til vægttab.

Oprindelse redigér

Det er vor alle sammens Master Fatman som startede denne trend, da han flere gange prøvede at komme ned i vægt. Efter utallige fejlagtige forsøg, mente han, at det ville være nemmere at slå alle slanke mennesker ihjel, så overvægt ville blive til normalvægt. Det er derfor primært overvægtige mennesker, som påbegynder denne udrensende "kur", så de kan få det bedre med dem selv.

Udførselsmedtode redigér

Måden denne slankekur udføres på, sker ved at den overvægtige vælger sig en idiot. Denne idiot er ofte en kendt person, som ikke kan finde ud af en skid. Derfor undrer det stadig mange, at Nicklas Bendtner og Paradise Amalie ikke er blevet udsat for denne kur. Når denne idiot så er valgt, så vil individet blive låst inde i et rum sammen med Amin Jensen. Her vil idioten blive tvunget til at være med i en kagespisnigskonkurrence, hvor man enten eksploderer af mængden af opbygget mavegas, eller dør af lugten. Dette er en meget lang og pinefuld død.

Se ogsåredigér