FANDOM

"Det giver jeg ikke en skid for!"

~ Rasmussen om hvorvidt han personligt skal sluttes til et biogasanlæg

Skidmark

Forkvinden for Skidebehandlingsnævnet, professor Tuk Bagger, har sammen med sin lillebror skrevet en bog om bremsestreger

En skid er et gammelt dansk ord for en prut; altså en fjert fra anus med udlukning af tarmluft.
Normalt kommer der kun svovlbrinter, smørsyre og bittesmå partikler af bakterier ud sammen med en skid, men den kraftige turbulens i endetarmen kan medføre, at også større klatter af fækalier føres med ud forbi ringmusklen, der ellers skal "klippe" afføringen over i passende stykker.

Over stregenredigér

Når uheldet er ude, vil der på det hvide bomuldsstof i underbenklæderne som regel afsættes et brunligt spor, der i folkemunde kaldes for en "bremsestreg". Dette begreb kendes også i den angelsaksiske lande, hvor man benævner det tilsvarende problem "skid marks", hvilket direkte kan oversættes til "mærker efter en skid". Skulle man være så uheldig at blive bemærket, mens man bevæger sig rundt i samfundet, iført underbenklæder med en tydelig brun bremsestreg bagi, vil man være udsat for voldsom social stigmatisering, ligesom der formodentlig vil gå mellem 25 og 65 år, før ens venner og familie ophører med at referere til den uheldige episode.

Profylakseredigér

Hvis man helt vil undgå offentlig latterliggørelse og udstødelse af civilisationen, kan man tage visse forholdsregler mht at forebygge de afslørende bremsespor i undertøjet og andre steder, hvor man færdes.

  1. altid med voksenble og sort undertøj
  2. Spis aldrig kål
  3. Lav knibeøvelser