FANDOM

Mario-peace
Pac-man
Ecchi
LILLE KINA MAND
Adidas

Made in Japan

Denne artikels emne er lavet i Japan, landet hvor alt er muligt for 1,25 kroner! Men du kan jo være ligeglad med de små kinesiske børn, kan du ikke?

Tja... din Adidas trøje er jo begyndt at trævle op, og dine lædersko er også begyndt at lugte, i virkeligheden er det nok snarere dem der skylder dig penge?
Hvad med at ringe til Kim Bodnia lige nu og få ham til at tæve alle de dumme skævøjer?
またあなたの母と性交する

Spademanns tager på ingen måder ansvar for dine følgende handlinger!!! Jap Fang JAP

Silver

Find én fejl...[1]

Silver/Silver Fang/Hundehvalpen Silver/Bjørnehunden Silver (Japansk titel: Ginga Nagasuzuki Nagareboshisamarama Hitetoshi Gin) er en tegnefilmserie som alle drenge og mange piger i Danmark født før 1990 synes er skide blæret, men som samtlige unger født efter 1990 får traumer af, ifølge deres mødre og disses pædagog-veninder. Dette til trods for at serien ret beset handler om, at en masse mere eller mindre nuttede hunde finder sammen på tværs af racer, danner et hippie-kollektiv i de japanske bjerge, og forsøger at hjælpe menneskene ved at gøre kål på en stor, dum bølle. Der er såmænd ikke engang sex med i serien.

Tilgængelighedredigér

Op til 1995 blev de solgt i BR sammen med Asterix, Jordbærmarie og My Little Pony, men nu står de i afdelingen for sociale outcasts som alverdens speltkusser helst så udslettet fra verdenskortet.

Svar på gådenredigér

  1. Ingen af heltene kunne drømme om at flygte fra kæmpebørnen Akakabuto (udover Hyena, men hun begår selvmord i skam).