FANDOM

At sette hår redigér

"man tar en mazzé ID, DAX, watever, bare noget hår vokzz, og putter i håret, så tar man to fingre ind i hullerne på stikkontakten og tænder, wupti, zzå zka der scorezz" christian.1 . før en bytur.

sette hår er et mode fænomen(dog ikk lige det nyeste men fuck nu det) som især udøves blandt popdrenge, pretty boys, og bror mand. håret stritter ud til alle sider, og man ligner sådan set bare ligner farmand som havde et uheld på sit arbejde som elektriker. her kan siges at det laves af fedt fra spædbørn, tilsat glycerin og parfume.

oprindelse redigér

det menes at det var indianerne der fandt på det, efter en krig hvor de havde røjet sej skæve for at fejre at de vandt, forskerne mener at de så to en masse bær og skulle lave syltetøj. men da de var så skæve at de knap nok kunne se, kom de til at smække det hele i håret, så stod de of fumlede med det, pludselig havde de skabt en ny mode, tak i fucking aztekere.

anvendelse i moderne tid redigér

hår voks bruges bla. andet til at sette og/eller ødelægge det. eks: lille bror står og setter hår, han laver nogle flotte spikes med store hvide klatter så kommer men hen til ham og fortæller ham at han ligner en abe der har spermet op i håret, så retter man det og wupti, klar til en laaaang dag. andet eks: store søster står og retter hår, så tar man en masse DAX voks í hænderne (da det er noget lorte voks man ikk ka få ud) og så går man hen og ugler søsters hår så hun ligner en lan´ghåret popdreng, med for meget foundation. og når det nu er DAX voks tar det en uge om at komme ud.